Deja Moss

Penyanyi Deja Moss bagai terkedu apabila ditasak bertalu-talu dengan pertanyaan tentang penyebaran gambarnya yang berpakaian seksi ketika membuat persembahan di sebuah private function baru-baru ini.

Can you believe this shit…

“Saya cukup menyesal dan terkilan dengan perbuatan tidak bertanggunjawab orang yang menyebarkan gambar saya itu. Sememangnya saya tidak sedar aksi saya begitu rupa. Saya terlalu menghayati lagu yang saya nyanyikan petang itu sehingga saya tidak sedar aksi saya dirakamkan,” jelas Deja yang ternyata tidak senang dengan perkembangan terbaru tentang dirinya.”

“Percayalah, saya sendiri tidak terfikir baju putih itu akan menimbulkan kontroversi. Sebelum persembahan anjuran bank tempatan pada 6 November baru-baru ini, saya bertanyakan Rem samada saya kelihatan ok dan dia kata ok.”

OMG, shoot me…cant believe this….she asked Rem whether its ok or not….hah…why don’t you ask Rem again what to do next…

dejamoss.jpg

~ by pickholes on December 3, 2006.

15 Responses to “Deja Moss”

  1. Astaghfirullahalazim……. Jauhilah kami ya Allah dari segala kemungkaran

  2. hum apa la
    dia yang salah tapi salah kan orang yang amik gamaq ni plak. dia dah tau haram awat nak pakai lagi cam tuh. walau aku pompuan, tapi tak pernah aku teringin nak pakai camtuh.. harap dia insaflah .. jangan ikut nafsu jer..

  3. tu la tu…pi la tanya ustaz, ni member gi tanya Rem…

  4. si rem tu nak tengok buah dia la tu…

  5. Ya Allah, memalukan kaum hawa aje! Tak boleh ke pakai baju yang sopan skit? Hissh…..teruk betul!

  6. kata da naik haji tapi perangai macam…….

  7. You are what u are. Stand on your ways.No matter what people said.

    For me no problem.

  8. this and nasha aziz issue. Memang teguran is a very good thing. But mengumpat, menyebar kan email yang mengaibkan. is NOT. Tentukan niat kita betul bila bercerita. And lets see the same reaction to when our melayu MINUM

  9. hajah modern!!!

  10. uztazah: im with you on this one.

  11. ramai lagi kat luar sana tu buat mcm tu.
    Pegi lah tegur yang berpuluh ribu kat luar sana tu..
    pegi..pegi..pegi..
    ni baru seorang, belum lagi dengan benda haram lain.
    x nampak kena lah,yang x nampak..siapa tahu??

  12. banyak lagi artis kat luar tu yang lebih teruk dari gambar ni. Lagi teruk ada yang pakai tudung siang, malamnya kat clubbing. So, orang macam tu kenapa tak tegur je? Ni biasa je..Yang penting tak hipokrit…For me, jngn menyibuk hal orang, hal sendiri tak terjaga…

  13. pelacur keturunan yahudi

Leave a Reply

 
