Teka teki Siti

  1. Sepasang suami isteri, SI isteri mengandung anak sulung dan mengidam hendak memakan daging rusa putih. SI suami yang sayangkan isteri, lalu pergi memburu masuk hutan keluar hutan, naik gunung turun gunung dan dapatlah ia. Apabila anak mereka lahir, SI suami memberi nama Siti Nurhailiza. Soalannya, mengapa Si suami memberi nama anaknya Siti Nurhailiza?

  2. Ada 20 ekor babi di dalam sebuah lori, dalam perjalanan ke pusat penyembelihan, lori pergi ke stesen minyak… dua ekor babi tak tahan bau diesel lalu melompat… seterusnya… lori itu berhenti di lampu isyarat… seekor babi melompat kerana tidak sabar menunggu… dan di Simpang Tiga… seekor babi terasa amat panik lalu melompat… berapa ekor babi yang tinggal…?

  3. Babi dan beruk ada seorang kawan iaitu tarzan, apabila tarzan mandi kenapa babi dan beruk gelak? 

  4. Antara orang perempuan dengan angkasawan perempuan apakah  perbezaan dan persamaannya…?

  5. Dalam banyak-banyak lembu, lembu apa yang orang suka cari?

     

    Jawapan

Sebab dia anak perempuan
20 ekor jugak pasai dia lompat dalam lori aje (kat M’sia kan babi kena bawak dalam sangkar…)  
Sebab ekor babi dan beruk kat belakang, ‘ekor’ tarzan kat depan… (pendek pulak tu…)  
Perempuan – Datang Bulan, Angkasawan Perempuan – Datang ke bulan.
Lembu yang hilang… kalu tak hilang orang tak cari punya

 

~ by pickholes on March 18, 2007.

35 Responses to “Teka teki Siti”

  1. not good for student under 18..so next time think twice before write this kind of useless things…………:(

  2. i love you too, now go! your mommy must be looking for you…

  3. What is the guy’s problem ?? I think your teka teki is not that ‘dirty’ if anything it provided some comic relief..

  4. negara apa yang bah dulu baru hujan……….. ko jwb klu bleh

  5. bahrain lah wei, ape punye senang lah soalan

  6. ahmad bin abu
    kambing bin siapa?

  7. bahrain

  8. buh la lagi teka teki.. nak lagi. nak lagi.

  9. AKU ADE 1 TEKA-TEKI

    ali langgar tinang
    ALI BIN???

  10. sebab apa air liur lembu meleleh

  11. tinang tu amenda bang ??????????????

  12. tumbuhan apa atas pokok buah, atas buah ada pokok?

  13. dalam keluarga pisang amenda yang orang kalu nak panggil tak sangkut ngan pisang?

  14. 4-1=air

    kalo da dpt jwpn carila aku..

  15. apa benda yang makan ikut bontot…berak ikut mulut ??? jawab…

  16. knapa sbhgian laki jadi batu bla nmpk naked woman….

  17. ada sorang buta dok bwh pokok,atas pokok tu ada 7 ekor burung,cmner org buta tu tau 7 ekor burung,sdgkn dia buta?? pk eyhs..jgn tak pk..selamat b’pikir..🙂

  18. hahahhaa…..
    memang bestlah…
    len kali bagi lagi….

  19. 4-1=air
    jawapan nyer..atiqah nk tau ker….
    4 bibir bertemu..kemudian..tolak 1 batang kat situ..
    maka kuar la air nyer..
    tul x..tul x atiqah…he..he..
    ader hadiah ker ni..

  20. wAhhhhhhh….kako kako….

  21. kah..kah…wa.wa.wa.wa.wa,,,,,tarzan yg lucu

  22. i dun know

  23. syoknye..hihihi

  24. takde dah ke soalan…?

  25. benda ape yg bertopi, bila kite picit dia keluar.selalu di gunakan tiap hari………? Azrin

  26. thank udah menghiburku dengan teka-tekimu
    lumayan buat referensiq ngerjai temen-temen

  27. LAWAK 2

  28. sangat membosan kan u punya teka-teki ni…
    tak de idea lain ke???
    ape la…

  29. wat a gud teka teki nih…enjoy la..tapi mane jawapan nyer?

  30. Ahmad Bin Abu…Kambing BinAtang laaa..ape daa..senang amat teka teki korang semua ni…xde yg mencabar ek

  31. hi i’m under 18 and i’ve been read this and would like to fuck someone to night

  32. okk….let i leave some teka teki…
    soalannya,
    yang punya x tau,yg buat bukan dia punya…
    yg tahu,dia x mau…apa benda tu????

  33. 1 lagi….
    apa kah nama Sudirman masa kecil????

  34. apa jawapan untuk teka teki pisang tu, ape benda yang tak kaitan dengan pisang tu????

  35. boleh ke jawab teka teki ni. Apa bezanya susu dalam kotak dengan susu ibu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: