Nasha Aziz – Duta Lux

mmm….

dutalux.jpg

~ by pickholes on June 17, 2007.

15 Responses to “Nasha Aziz – Duta Lux”

  1. bukan ni…cam artis korea jer

  2. ntahnyer, nih bukan Nasha Aziz ler. I memang suka sesangat nak tengok dia macam ni, tapi sori ni bukan dia

  3. itu artis thailand… aum patcharapa. check kat sini… http://www.saranair.com/gallery.php?&do=showgall&gid=57

    kat situ leh tgk gambar2 ni tahun 2005

  4. seiras….alu nasha tgk…mesti bangga kn????

  5. ya sokong artis orang barat takanlah nasha pun tak cam

  6. BKN NASHA LE…TP ARTIS N MODEL THAILAND..SKAMG DIE MODEL PANTENE

  7. bukan model pantene la itu noon woranuch ni aum patcharapa chaicher..hot sexy model in thailand

  8. jgan sesekali burukkan nasha ekk.. ini boleh mendatangkan marah!!!!!

  9. Nasha aziz memang cantik.Tapi terpaksa hadapi kegagalan bercinta,harap nasha sentiasa tabah mengharungi kehidupan.I always support what ever u do in your life.I love u nasha azizi…

  10. NAUZUBILAH… TAK INGAT ALLAH!!!

  11. jgn wt crite bkn2 sal nasha ek…mke lain 2..bikin pns je…

  12. that’s not nasha you idiots. that’s aum, a thai model

  13. bangang..itu nasha aziz lar…

  14. tu bukan nasha la..budak2 tengok pun tau tu bukan nasha..ntah ape2 la, takkan la nasha pun tak kenai kot

  15. btul la kowt sbb selepas di zoom ade bekat melat aku kat sebelah tetek dye

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: