Erra Emran bertunang

Erra hanya minta senaskah Al-Quran.

Laa…dia nak senaskah Al Quran aje rupanya…..

Erra said: “My only wish is to do what is required. “Having an X amount of money as mas kahwin is not important, I just want the Quran as it has a higher value for me.”

erralawak.jpg

~ by pickholes on September 8, 2007.

8 Responses to “Erra Emran bertunang”

  1. Plak, Lakunan aje tu…jangan terpedaya!

  2. sandiwara..

  3. really erra juz want like that??? so apa kes pula terima pemberian hans jam rolex bernilai puluhan ribu???? what the hell wif this gurl hah??? so emberass!!

  4. baik betul hati era mintak senakah Al-Quran macam nak berlakon baik pulak dah .macam mana pulak wang hantaran yusri bagi kang hang

  5. ekelleh….
    klau bg al-quran emas permata skali pn, tp isi al-quran 2 x amal,x guna gak mak cik….
    jgn b’main n b’pura2 dgn m’guna’n agama la….
    lu pn sm cm mawi gak la…..
    ish3…..
    pe yg ko cari sbnrnye…..

  6. Dia punya pasal lah nak omeh ko, gajah ko, katak ko,… itu hak dia… yang kau dok risau tu apa hal??? yang nak kawin dia, boydarling dia… apa lah dok kata orang aja.

  7. jgn gune nama mawi ek… erra punyer citer..erra jer lah.. ni mawi plak masuk..apa kes???

  8. ala korang bising2 watper.erra jugak untung,batang awie dah rasa,hans punye,yusri punye kote kecik sgt pulak,tu pasal skang nak batang mamat lain.
    korang bising2 pun tarak guner,dia jugak untung,mcm2 batang dah rasa.
    buang karan jela korang ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: