Teka teki daa..

  1. Banyak banyak LUBANG, lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
  2. Banyak banyak MINYAK, minyak ape yang disukai oleh lelaki?
  3. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
  4. Binatang ape power Karate?
  5. Siape yang menemukan dompet kulit?
  6. Pintu ape yang walaupun dengan 10 orang pun tak leh nak tolak?
  7. Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?
  8. Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati’?
  9. Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Answer 1 LUBANGun pagi pagi, lu tarik selimut pas tu lu sambong tido balik.
Answer 2 MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M
Answer 3 Kuih salah bikin.
Answer 4 Kuda belang.cube kira berape black belt dia ade.
Answer 5 Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.
Answer 6 
Pintu yang ade tulis ‘TARIK’
Answer 7 Pembohong
Answer 8 Usus
Answer 9 Kutu rambut

Sorce : Email

~ by pickholes on September 18, 2007.

14 Responses to “Teka teki daa..”

  1. correction, yg number 7 ngan 6 tu jawapan terbalik.. hehe..

  2. thanks bro, lax of nicortine did it..

  3. teka teki sma ngan apek nyer tka tki kuih slah bkn.

  4. tka tki ni gla2 hgt.

  5. thnks bro yor question es bes.camat hri rya idulfitri.

  6. tka tki ni mmg bodoh. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa……………………………………!

  7. tuuikk!!!

  8. LAWAK 2

  9. ntah apa2 jer…

  10. cool dude

  11. ape maksud pembohong tuh???…

  12. Gua salut sama blog lu, soalnya udah rame dan isinya keren-keren. Apalagi buat gua yang punya blog masih sangat baru.

    buka blog gue : http://rillusion.wordpress.com/
    di blog gue isinya tentang teka-teki ,logika , humor, dan ilusi.

  13. Pembohong tu orang yg “goreng” banyak2. Tak gie sekolah ke?

  14. org giler jer tulis nir

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: