Ikin dan Mawi

Mawi akhirnya mengaku Ekin ialah wanita istimewa yang bertakhta di sanubarinya. Kata Mawi, dia menyukai Ikin kerana perangainya yang ‘gila-gila’, sikapnya yang matang serta keserasian mereka sebagai teman.

Suka kerana perangainya yang “gila gila”… ????

Ye la…tengah bercinta..…

~ by pickholes on April 2, 2008.

7 Responses to “Ikin dan Mawi”

  1. perangai gila2 aku pun boleh……nt ko yang jadi gilee….setakat peragai …takyah lah..cari yang lain daaaaaaa

  2. mmg pun..ak sokong tue…

  3. MAWI N IKIN MMG SPADAN PON…….
    JUST HAPPY SELALU O.K…

  4. hai sye auni happy for you and ikin

  5. mangkuk tul diorng,,,

  6. bodoh betul cari bini alasan sebab kepala dia gila-gila..org cari bini yang solehah …kita nie hidup bukannya kekal semetara je..betul le mawi dia dah lupa asal usul…ingat allah uji kita dengan kekayaan..bila dah papa baru le nak taubat.

  7. kesian betul kat hang mawi dapat bini macam ikin..mata duitan.aku tau le hang memang kaya..2 pun sebab peminat hang yang buta kayu…aku pun menyesal sokong hang…padamulanya aku tengok hang alim sesangat rupanya buat2 alim…hang x selidik ke ikin 2 macam mana..hang tengok luaran je lawa tapi semuanya palsu.kalau org macam hang yang tahu selok belok agama x kan bebinikan orag macam ikin..minta 2 ikin dah insaf ..dulu dok dedah sana sini….mawi pun buta kayu ….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: